Salg og Kundeoppfølging
Den eklere måten å selge på
Vi hjelper bedrifter å komme i gang med markedsledende salgsverktøy for effektivitet og den beste brukeropplevelsen.

I en bedrift er det informasjonsflyt som ikke er bare internt mellom avdelinger og enkeltpersoner, men også ut mot prospekter, kunder og partnere. Spesielt i dagens moderne salgs – og markedsarbeid, som har stort fokus på å produsere hjelpsomt innhold, kreves gode og effektive løsninger for å håndtere den store data – og informasjonsmengden.
Hvis du skal jobbe effektivt med salg og kundeoppfølging, er et CRM (Customer Relations Management)- system helt avgjørende. Det finnes hundrevis av CRM-verktøy på markedet, og mange av dem er gratis (med visse begrensninger). Appflyt hjelper med å knytte informasjonen som lages og lagres i CRM-en, med systemet ditt for informasjonsstyring og dokumenthåndtering.
- Appflyt sin jobb er å sikre at du og din bedrift kommer i gang på en enkel og profesjonell måte.
- Veiledning i bruk av verktøyet, opplæring av nøkkelpersoner eller salgsavdeling er en viktig del av prosessen.
- Vi gjør jobben med oppsett, struktur, integrasjoner og migrering av data slik at overgangen er komplett.
- Med support og oppfølging analyserer vi bruk av verktøyene og gjør optimalisering og forbedrelser.

Apper vi støtter

Salg med fokus på markedsføring
Brukt av 60.000 bedrifter fra 110 land

Helfokusert på salg
Brukt av 90.000 bedrifter fra 179 land
Fordel
Knytt CRM og Kontrakt
- Fyller ut automatisk innholdet i kontrakten fra CRM.
- Bytter status på kunden automatisk når signert.
Fordel
Knytt CRM og Support
- Synkroniser kundedata, produkter og status.
- Registrer mersalg i CRM fra Supportverktøyet.
Fordel
Knytt CRM og Prosjekt
- Synkroniser kundedata, prosjekter og status.
- Se og registrer issues som ligger på kunden i CRM.
Hva kan vi hjelpe med
- Oppsett av kontoer og brukertilganger
- Firmaprofil og konfigurering
- Organisasjonstruktur
- Strategi for salgstavler og verifiseringssteg
- Synkronisering av epost, kalender, kontakter
- Innsynspanel og rapporter
- Oppsett av produkter, språk og valuta
- Segmentering og egendefinerte variabler
- Epost maler og kommunikasjon
- Automasjon av handlinger, eposter og oppgaver
- Integrasjon mellom apper
- Migrering av data
- Salgs og bruksmanualer
- Opplæring og kurs
- Support og oppfølgingsavtale