Support og kommunikasjon
Gi den beste kundeopplevelsen.
Vi hjelper bedrifter å komme i gang med markedsledende support og kommunikasjonsverktøy.

I en bedrift der det er viktig å finne informasjon om produkter og tjenester for eksisterende og nye kunder så er et godt supportverktøy og kunnskapsbase en nøkkel å tilby. Spesielt i dagens moderne support og kundeveilednings-arbeid så er det store forventninger til å ha verktøyene tilgjengelig, ha god responstid på svar og at den informasjon å finne er tilstrekkelig.
Hvis du skal jobbe effektivt med support og kommunikasjon, er et godt kommunikasjonsverktøy og innsikt fra CLM (Customer Lifecycle Management) helt avgjørende. Det finnes hundrevis av kommunikasjonsverktøy på markedet og mange er ikke optimale for å dra full nytte av i support-sammenhenget. Appflyt hjelper med å knytte informasjonen som behandles og kommuniseres i kommunikasjonsverktøy med systemet ditt for salg og prosjektstyring.
- Appflyt sin jobb er å sikre at du og din bedrift kommer i gang på en enkel og profesjonell måte.
- Veiledning i bruk av verktøyet, opplæring av nøkkelpersoner eller supportpersonell er en viktig del av prosessen.
- Vi gjør jobben med oppsett, struktur, integrasjoner og migrering av data slik at overgangen er komplett.
- Med support og oppfølging analyserer vi bruk av verktøyene og gjør optimalisering og forbedrelser.

Apper vi støtter

Chat og kunnskapsbase
Brukt av 40.000 bedrifter verden over

Ticket system og kunnskapsbase
Brukt av 150.000 bedrifter verden over
Fordel
Knytt Support og CRM
- Synkroniserer kundedata, produkter og status.
- Registrer mersalg i CRM fra Support-verktøyet.
Fordel
Knytt Support og Prosjekt
- Se prosjekter som ligger på kunden.
- Registrer oppgaver direkte fra Support-verktøyet.
Fordel
Knytt Support og Markedsføring
- Opprett automatiserte retargeting kampanjer.
- Nøyaktig innsikt på hvem som kjøper.
Hva kan vi hjelpe med
- Oppsett av kontoer og brukertilganger
- Firmaprofil og konfigurering
- Organisasjonstruktur og roller
- Strategi og struktur for kunnskapsbasen
- Strategi og dialog i Chat og Ticket-systemet
- Design og innholdsmaler i KB og Chat
- Synkronisering av epost, kalender, kontakter
- Egendefinerte variabler for synkronisering
- E-postmaler og kommunikasjon
- Tilpasninger og makroer for automatisering
- Integrasjon mellom apper
- Migrering av data
- Support og bruksmanualer
- Opplæring og kurs
- Support og oppfølgingsavtale